Impulsant el #PlayfulCoding des de Craiova

El 9 i 10 de novembre una part de l’equip d’UdiGitalEdu ha viatjat a Craiova (Romania) per participar al 3r meeting del Projecte Europeu Early Mastery. Els objectius generals del projecte són fer arribar a les escoles els coneixements i les eines necessàries per a poder ensenyar i aprendre a programar d’una manera divertida, intuïtiva i creativa. Per això, diferents partners de Catalunya, França, Gal·les, Itàlia i Romania, estem compartint experiències, tallers i activitats.

En concret, els objectius principals d’aquesta tercera trobada han estat definir com serà la training activity del gener a Le Creusot (França), i començar a dissenyar la teacher guide que serà un dels resultats del projecte.

El meeting el vam realitzar a la Universitat de Craiova, i també vam tenir l’oportunitat de visitar l’escola Constantin Ianculescu de Cârcea, on vam poder veure que ja han començat a implementar algunes de les playful coding activities que hem aportat nosaltres des de Catalunya.

Estem molt contents de com ha anat. Podeu trobar més informació del projecte aquí, i si us interessa la innovació educativa i com poder fer arribar la programació a les escoles, podeu fer un like a la pàgina de Facebook del projecte per seguir informats.

Untitled-4

Untitled-7