GlobalChangemakers. Crida a la participació

Estem molt contents perquè el nostre projecte InventEUrs està entrant a l’última fase, i aquest és el moment d’invitar a mestres i professors d’arreu perquè si voleu participar en una aventura d’aprenentatge col·laboratiu amb els vostres estudiants, us registreu a la plataforma GlobalChangemakers. Si us apunteu, durant quinze setmanes participareu en un projecte d’educació global, i els vostres alumnes investigaran, compartiran i co-crearan històries digitals amb alumnes d’altres països. Els projectes giraran al voltant d’un dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de la Nacions Unides: Sustainable Cities and Communities.

Visiteu la web de la iniciativa, i feu una ullada a aquest vídeo on s’explica GlobalChangemakers en dos minuts: